ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

شاید تا کنون به فکر گسترش کار خود افتاده باشید. با ثبت برند فست فود می توانید مزایای زیادی بدست آورید. در ادامه همه نکاتی را که لازم است درباره ثبت برند فست فود بدانید، بخوانید.

به غذاهایی که به سرعت تهیه می شوند، فست فود می گویند. این غذاها در دنیای ماشینی امروز طرفداران بسیاری دارد و این حرفه کار پردرآمدی محسوب می شود. یکی از کارهایی که هر فرد باید در ابتدای راه اندازی این حرفه انجام دهد ثبت برند فست فود است. در این مقاله ما شما را با مراحل ثبت این کار آشنا می کنیم.

مراحل ثبت برند فست فود

اگر شما دوست دارید در این حرفه برای خود در بین تمام رقبایی که در این حرفه مشغول به کار هستند جایی باز کنید و در بین تمامی دوستداران غذاهای فست فودی شناخته شوید؛ باید ابتدا برای خود نام تجاری مناسبی انتخاب کنید. با این کار شما سریعتر شناخته می شوید و زودتر برای خود مشتری جذب می کنید. سپس اظهارنامه علامت تجاری را تکمیل و طبقات کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب می کنید و در نهایت هزینه ثبت برند فست فود را پرداخت خواهید کرد.

مدارک و شرایط ثبت برند فست فود برای همه افراد

ثبت برندهای تجاری برای افراد مختلف اعم از حقیقی و حقوقی متفاوت است. در زیر ما ابتدا برای افراد حقوقی و سپس برای افراد حقیقی مدارک مورد نیاز ثبت برند را ذکر می کنیم.

مدارک مورد نیاز ثبت برند تجاری برای افراد حقوقی

-کپی کارت بازرگانی در صورتی که در ثبت برند خود از کلمات لاتین استفاده کرده اید

-کپی کارت ملی و شناسنامه فرد متقاضی

-کپی آخرین تغییرات شرکت و روزنامه تاسیس

-کپی مجوز فعالیت مثل پروانه بهره برداری و یا پروانه ساخت و یا مجوز تاسیس و یا گواهی فعالیت صادر شده از ادارات دولتی

مدارک مورد نیاز ثبت برند برای افراد حقیقی

-کپی کارت بازرگانی در صورت استفاده از کلمات لاتین در این ثبت

-کپی کارت شناسنامه وکارت ملی

-کپی مجوز فعالیت مانند پروانه بهره برداری و یا پروانه ساخت و یا مجوز تاسیس ویا گواهی فعالیت صادر شده از نهاد دولتی

ثبت برند فست فود چه مزایایی دارد؟

در این کار شما حق انحصاری نسبت به برند خود دارید و مشتریان شما با شناخت برند شما به راحتی محصول شما را شناسایی و بین انواع محصولات موجود در بازار برند شما را انتخاب می نمایند. در این کار شما ارزش سهام سهامداران خود را افزایش می دهید. می توانید به شهرستان های دیگر نمایندگی اعطا کنید. ضمانت لازم به مصرف کنندگان محصولات شما برای اعتماد به برند شما، کسب شهرت برای برند، جلوگیری از سوءاستفاده افراد متقلب و دریافت راحت تر و سریع تر وام. اطمینان از سالم بودن شرایط رقابت بین رقبا.  

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *