ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

برای ثبت شرکت طراحی گرافیک باید مراحل مختلفی را سپری نمود. ثبت شرکت طراحی گرافیک مستلزم شرایط خاص خود می باشد و فرد متقاضی باید مدارک لازم را ارائه دهد. هنر طراحی گرافیک که به طور کلی به معنای نگارش و ترسیم با استفاده از تکنیک های خاص می باشد به طور حتم در قدم اول نیاز به ثبت شرکت طراحی گرافیک داشته تا بتوان فعالیت خود را به صورت قانونی و حرفه ای آغاز نمود. حال لازم است بدانید برای ثبت این شرکت ها مانند اکثر شرکت های دیگر شرایط و مدارک خاصی نیاز بوده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

چگونگی ثبت شرکت طراحی گرافیک

با استفاده از هنر طراحی گرافیک میتوان تصاویر دو بعدی زیبایی را بر روی انواع سطوح همچون پارچه، چوب، کاغذ، بوم و غیره پیاده نمود که هر کدام از آنها می‌توانند پیام خاصی را برای بیننده برساند. حال لازم است بدانید کلیه افراد ایرانی و خارجی که قصد ثبت شرکت گرافیک در ایران را دارند در قدم اول باید دقت داشته باشند که این شرکت ها در قالب سهامی خاص یا با مسئولیت محدود به ثبت می رسد. لازم است بدانید افرادی که قرار است در این شرکت به عنوان هیئت مدیره، بازرس یا مدیرعامل باشند باید دارای عدم سوء پیشینه بوده و مدارک لازم را ارائه دهد. تعداد سهامداران برای ثبت این شرکت حداقل ۲ نفر بوده و اگر شرکت به صورت سهامی خاص به ثبت برسد تعداد این سهامداران حداقل ۳ نفر می باشد.

نکته ای که برای ثبت شرکت گرافیک برای اتباع خارجی باید در نظر داشت این است که این اشخاص می‌توانند با مالکیت ۱۰۰% بدون داشتن شریک ایرانی در ایران اقدام به ثبت شرکت نمایند. لازم به ذکر است که جهت ثبت شرکت گرافیک برای سهامی خاص نیاز به مدارک همچون پرداخت هزینه ثبت شرکت، ارائه صورت جلسه هیئت مدیره، کارت ملی و شناسنامه بازرسان، اخذ مجوز لازم در صورت نیاز، ارائه اظهارنامه و اساسنامه شرکت و پرداخت حداقل ۳۵ درصد سرمایه شرکت می باشد. همچنین برای ثبت شرکت طراحی گرافیک با مسئولیت محدود نیز نیاز به ارائه تصویر روزنامه رسمی، ارائه معرفی نامه نمایندگان، کارت ملی و شناسنامه بازرسین، ارائه دو جلد اساسنامه شرکت که توسط سهامداران تکمیل و امضا شده باشد، اصل گواهی عدم سوء پیشینه، پرداخت هزینه مشخص شده، دو برگه صورتجلسه هیئت مدیره به امضا رسیده، تصویر کارت ملی و شناسنامه تمامی سهامداران و غیره می باشد.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *