ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

خرید رتبه شرکت مزایای زیادی برای هر شرکتی دارد. یکی از مزایای خرید رتبه شرکت ، امکان قرار داد بستن با سازمان ها و ارگان های معتبر دولتی است. برای اینکه کسی بتواند رتبه شرکت را به دست آورد، در ابتدا باید اقدام به ثبت شرکت کند. برای به ثبت رساندن شرکت باید اقدامات و مراحل اداری لازم توسط فرد متقاضی انجام شود. خرید رتبه شرکت مزایایی دارد که در این مقاله به بررسی آن پرداخته ایم.

مزایای خرید رتبه شرکت

مراحل اداری برای ثبت شرکت و دریافت رتبه شرکت خیلی طولانی است و باید وقت و زمان زیادی برای آن صرف شود. بسیاری از افراد که وقتی کافی ندارند و زمان برایشان ارزش زیادی دارد، به دنبال خرید رتبه شرکت هستند. برای خریدن رتبه شرکت باید به شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراجعه کرد. قیمت های گوناگونی به منظور خریدن رتبه شرکت وجود دارد که تفاوت در قیمت ها به دلیل متفاوت بودن رتبه های شرکت است. یعنی هر چقدر که فرد متقاضی خرید رتبه بهتری باشد باید هزینه بیشتری را پرداخت نماید.

به طور کلی برای شرکت هایی که پیمانکاری هستند رتبه بندی هایی بین ۱ تا ۵ وجود دارد و برای شرکت های مشاوره ای رتبه های ۱ تا ۳ موجود هستند. هرچقدر که عدد این رتبه ها کمتر باشد، قیمت خرید آن نیز بیشتر است که این بدان معنی است رتبه های پایین تر، رتبه های بهتر و برتری در جهت رتبه بندی شرکت ها هستند. خریدن رتبه شرکت باعث می شود که فرد، اطلاعات کاملی را نسبت به توانایی های مالی و فنی شرکت داشته باشد و با دید باز و خیال راحت تری شرکت مورد نظر خود را برای انجام دادن پروژه های مربوطه دریافت نماید. از دیگر مزایای خریدن رتبه شرکت می توان به این نکته اشاره کرد که رتبه بندی شرکت ها باعث می شود که نقاط ضعف و قوت شرکت ها در مقایسه با رقیب هایشان بهتر نمایش داده شود و شرکت ها اقدام به اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت نمایند. علاوه بر این از مزایای دیگر خریدن رتبه این است که شرکت در صورت داشتن رتبه می تواند با سازمان ها و ارگان های دولتی قرارداد ببندد. اگر قصد خرید رتبه شرکت را دارید، از موسسه هایی که در این زمینه فعالیت میکنند و مطمئن هستند، استفاده کنید.

برای خرید رتبه شرکت ابتدا باید با کارشناسانی با تجربه و متخصص در زمینه ثبت شرکت، رتبه بندی شرکت، ثبت تغییرات شرکت، خرید رتبه شرکت، خرید و فروش شرکت، اخذ رتبه پیمانکاری و … مشاوره کنید و از آن ها راهنمایی بگیرید.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *