ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

اگر به دنبال اخذ رتبه مرمت آثار باستانی هستید، با ما باشید تا درباره شرایط و مدارک اخذ رتبه مرمت آثار باستانی صحبت کنیم. در صورتی که در شرکت خود در زمینه های مهندسی عمران و ساختمان، مهندسی معماری و شهرسازی، معماری داخلی، هنرهای تزئینی، باستان شناسی، مرمت و بازسازی بناهای فرهنگی و یا بافت های تاریخی فعالیت می کنید پس بدون شک به دنبال گرفتن رتبه حفاظت و مرمت آثار فرهنگی و تاریخی نیز برای شرکت پیمانکاری خود هستید. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره شرایط و مدارک اخذ رتبه مرمت آثار باستانی به اختصار صحبت کنیم.  

شرایط و مدارک اخذ رتبه مرمت آثار باستانی

وقتی اقدام به اخذ رتبه مرمت آثار باستانی برای شرکت تان می کنید، در ابتدا لازم است که صلاحیت شرکت شما جهت اخذ رتبه توسط سامانه جامع هوشمند تشخیص صلاحیت عوامل نظام فنی و اجرائی(ساجات) تشخیص داده شود. برای این منظور، عملکرد، شرایط عمومی و توان مالی شرکت توسط این سامانه به طور کامل ارزیابی شده و رزومه کاری تان مورد بررسی قرار می گیرد. در ادامه ی کار مدارکی لازم است که باید به سامانه ارائه دهید و فرایند ثبت نام را طی نمایید. بد نیست بدانید که اگر شما یک شرکت پیمانکار هستید، گرید حفاظت و مرمت آثار فرهنگی و تاریخی ۱ تا ۵ و اگر یک شرکت مشاور هستید، گرید ۱ تا ۳ را می توانید دریافت کنید که گرید ۱ در هر دو حالت، حداکثر رتبه قابل دریافت برای شرکت است.

شرایط اخذ رتبه حفاظت و مرمت عبارت است از:

ابتدا شرکت ثبت شود و حداقل دوسوم اعضا مدرک لیسانس داشته باشند. همچنین باید مجموع سوابق بیمه اعضا در این رشته ۶ سال باشد. درصورتی که یکی از آن ها ۷ سال سابقه در این زمینه داشته باشد، نیازی نیست بقیه اعضا سابقه بیمه داشته باشند. همچنین مدیران شرکت نمیتوانند کارمند ادارات دولتی باشند و شرکت شرایط لازم برای تعیین صلاحیت در رتبه موردنظر را داشته باشد.

برای گرفتن رتبه مرمت آثار باستانی به طور کلی به چه مدارکی نیاز دارید:

  • ارائه مشخصات کامل شرکت و محل آن
  • مدارک شناسایی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره (کپی کارت ملی و شناسنامه، عکس ۳ در ۴ و همچنین کپی کارت پایان خدمت)
  • ارائه اطلاعات مربوط به سهامداران
  • کپی مدارک تحصیلی مهندسین شرکت
  • ارائه اطلاعات مربوط به آخرین اظهارنامه مالیاتی (از جمله دارایی ها، موجودی نقدی، گردش مالی، سرمایه گذاری ها و پیش پرداخت ها)
  • ارائه کلیه اطلاعات مربوط به سابقه کاری پیمانکار
  • ارائه اطلاعات مربوط به سابقه بیمه کارکنان

در این مقاله سعی نمودیم تا به طور مختصر به نکاتی درباره شرایط و مدارک اخذ رتبه مرمت آثار باستانی اشاره کنیم. برای اطلاعات بیشتر و کامل تر در این خصوص می توانید با مشاورین ما در شرکت در ارتباط باشید.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *