ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

جهت اخذ رتبه کشاورزی ، ثبت شرکت از ملزومات در این زمینه شناخته می شود. برای اخذ رتبه کشاورزی ارائه مدارک مهمی همچون کپی اظهارنامه مالیاتی ضروری است. برای این منظور می بایست متقاضیان از شرایط خاصی برخوردار باشند که از مهمترین آنها می توان به ثبت شرکت توسط آنها اشاره کرد. برای این کار مدارکی لازم است که از مهمترین مدارک نیز می توان به سوابق بیمه ای اعضای هیات مدیره اشاره کرد.

اهمیت اخذ رتبه کشاورزی

در هر جامعه ای عوامل مختلفی می توانند توسعه و اقتصاد را تحت تاثیر قرار دهند که از مهمترین آنها می توان به کشاورزی اشاره کرد. برای اینکه بتوان نقش مهم کشاورزی را به خوبی در جوامع مختلف مشاهده نمود می بایست به سراغ شرکت هایی رفت که در اخذ رتبه کشاورزی پیشقدم بوده اند. با دریافت این رتبه می توان به میزان صلاحیت، کیفیت و کمیت خدمات پیمانکاران شرکت های مختلف در انجام پروژه های مهم و بزرگ در این زمینه پی برد. با توجه به موارد عنوان شده هر شرکت برای دریافت رتبه کشاورزی می بایست از شرایط گوناگونی برخوردار باشد که در ادامه این مطلب به آنها خواهیم پرداخت.

شرایط اخذ رتبه ۵ کشاورزی

همانطور که در بخش قبلی نیز عنوان کردیم برای دریافت رتبه کشاورزی شرکت ها می بایست از شرایط خاصی برخوردار باشند که در ادامه آنها را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم. ثبت شرکت یکی از مواردی محسوب می شود که متقاضیان این رتبه می بایست به آن در ابتدای امر توجه نمایند. تعداد قابل توجهی از اعضای هیات مدیره شرکت به ثبت رسیده باید از مدرک کارشناسی مرتبط با رشته کشاورزی برخوردار باشند. داشتن سابقه بیمه اعضا نیز از مهمترین شرایطی است که بر اساس استانداردهای تعیین شده هر فرد به میزان ۳ سال می بایست از سوابق بیمه برخوردار باشد. برای چیدمان رتبه توصیه می شود یک فرد با مدرک مهندسی در کنار مدیر عامل شرکت حضور داشته باشد.

مدارک اخذ رتبه کشاورزی جهت اخذ رتبه کشاورزی متقاضیان می بایست مدارکی را تهیه و ارائه دهند که از مهمترین آنها می توان به اسناد شرکت به ثبت رسیده اشاره نمود. ارائه روزنامه های رسمی نیز در زمان درخواست برای اخذ این رتبه الزامی است. تمامی اعضای هیات مدیره شرکت مورد نظر می بایست مدارک خود اعم از کپی کارت ملی، شناسنامه، پایان خدمت و مدرک تحصیلی را ارائه دهند. اظهارنامه مالیاتی نیز از دیگر مدارک مهمی است که در کنار مجموع هزینه قراردادها می بایست ارائه شود. سوابق بیمه ای نیز می بایست برای اعضاء آماده و ارائه گردد. یک عکس ۳ در ۴ برای تمامی اعضا نیز ضمیمه مدارک تعیین شده گردد.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *