ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

ثبت برند جواهرات یکی دیگر از مواردی است که صاحبان کسب و کار می توانند برای حفظ حقوق مادی و معنوی اثر خود اقدام کنند. ورود به حوزه ساخت جواهرات نیازمند سرمایه است و حفظ سرمایه اهمیت مضاعف دارد. اگر شما به تولید جواهر خاص می پردازید برای حفظ آن از دست سودجویان نیازمند ثبت برند یا نشان تجاری مربوط به خود هستید.

اهمیت ثبت برند جواهرات

برند یا نشان تجاری را می توان علامتی دانست که به واسطه آن فعالیت و خدمات مجموعه ای شناخته می شود و ضمانتی برای مصرف کننده است که با خیال راحت از محصول استفاده کند. این محصول می تواند در زمینه سلامت و زیبایی باشد و یا در زمینه مواد غذایی و یا صنعت و یا هر مورد دیگر.

یکی از کسب و کارهایی که می توان گفت ثبت نشان تجاری برای آن باعث رونق و شناخته شدن اثر و مجموعه می شود، حوزه طلا و جواهرسازی است. می دانیم که طلا و جواهرات و انواع سنگ های قیمتی و زینتی مورد توجه همه می باشد و به طور معمول نوع ساخت و طراحی جواهر مشخص کننده نوع فرهنگ و تاریخ و تمدن است؛ به گونه ای که قدمت و تمدن بسیاری از ملت ها با استفاده از نوع جواهری که در کشفیات باستان شناسی یافت می شود، شناخته می شود.

اگر شما به حوزه طلا و جواهر سازی علاقمند هستید و می خواهید در این حوزه فعالیت کنید و صاحب طرح و ایده ای خاص هستید، برای حفظ اثر خود و جلوگیری از کپی و سوء استفاده به شما این توصیه را می کنیم که نسبت به ثبت برند جواهرات خود اقدام کنید تا هم در بازار کسب و کار برای تعامل های بین المللی شناخته شوید و هم سرمایه خود را حفظ کنید.

شرایط و مدارک ثبت برند جواهرات

قبل از اقدام به ثبت برند باید استعلام کنید تا بدانید که آیا برندی که می خواهید ثبت کنید قبلا ثبت نشده باشد بعد از اطمینان باید شرایط و مدارک را فراهم نمایید.

  • ارائه مدارک مرتبط با فعالیت
  • مراجعه به سایت اظهارنامه مالکیت صنعتی
  • ۲ نسخه از اظهارنامه علامت را تکمیل نمایید.
  • مدارک اشخاص حقیقی (کپی شناسنامه و کارت ملی)
  • مدارک اشخاص حقوقی (آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت، کپی شناسنامه و کارت ملی)
  • نمونه طرح گرافیکی اثر (حداکثر ۱۰ *۱۰ سانتی متر)

و مدارک دیگر که می توانید با مشاوران ثبت شرکت و برند تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *