ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

ثبت برند یکی از ملزومات برای هر بازرگانی است که محصولاتی را به بازار عرضه می کند. ثبت برند خارجی می تواند برای کسب یک نمایندگی در ایران انجام شود .با توجه به محبوبیت های برخی از نام های تجاری و برندهای خارجی افراد و شرکت های زیادی خواستار ثبت یک برند خارجی و کسب نمایندگی در ایران هستند. برای ثبت برند خارجی لازم است که تمام مراحل به صورت قانونی طی شود تا یک شخص یا یک شرکت بتواند از یک برند معروف و معتبر نمایندگی بگیرد و با آن برند بتواند مشغول به کار شود.

چگونگی ثبت برند خارجی

در خارج از ایران برندهای زیادی در زمینه های مختلفی وجود دارند که شهرت جهانی دارند و کالاهای معتبر و با کیفیتی دارند که هر شخصی خواستار استفاده از آنها می باشد. اما متاسفانه با توجه به شرایط، اکثر این برندهای معروف در ایران نمایندگی ندارند به همین جهت افرادی برای موفقیت در کسب و کار خود به سمت انتخاب این برندها می روند که مسلما ثبت یک برند خارجی پیچیدگی های خاص خود را دارد و برای آن باید مراحل قانونی طی شود که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

برای ثبت یک برند خارجی و گرفتن امتیاز یک نمایندگی از آن برند، اولین قدمی که هر شخص باید بردارد رفتن به اداره ثبت شرکت ها است. در این اداره فرد متقاضی باید اقداماتی را انجام دهد که برای اخذ نمایندگی ضروری است یکی از اولین کارهایی که متقاضی باید نسبت به انجام آن اقدام کند انتخاب نام برای شرکت یا نمایندگی است که این نام تجاری باید با نام برند اصلی تطابق داشته باشد و بعد از آن طی کردن مراحل دیگری است که به طور دقیق در اداره ثبت شرکت ها مشخص شده است. در آخر هم تاییدیه ای برای ثبت برند و شرکت از سوی کارشناسان لازم می باشد، همچنین لازم به ذکر است که تمامی مبالغ لازم به پرداخت در همین مرحله باید به صورت کامل تسویه شود، 

شرایط ثبت برند خارجی:

تمامی کالاها و خدمات ارائه شده توسط این برند و شرکت باید دارای گارانتی و تضمینی برای مشتریان باشد. داشتن گارانتی به این معناست که هر کالا و خدماتی باید دارای خدمات پس از فروش باشد که جوابگوی بسیاری از نیازهای مشتری است.

هر شخص برای ثبت یک برند و شرکت خارجی باید تمام مجوزهای قانونی را دارا باشد (مانند: بازرسی کالاها برای قاچاق نبودن محصولات و خدمات) 

یکی از شرایط برای اخذ برند خارجی این است که آن برند برای کشور باید مفید و سودآور در زمینه های نفتی باشد تا به رونق اقتصادی کشور کمک برساند.

در هنگام ثبت یک برند از برندهای خارج از کشور باید بین شرکت ایرانی و شرکت اصلی قراردادی رسمی منعقد شود تا همه چیز طبق آن اجرا شود.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *