ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

ثبت برند قارچ یکی از روش های مهم برای متمایز کردن شرکت تولیدکننده از دیگر رقبا خواهد بود. ثبت برند قارچ مراحل خاص خود را دارد که باید تولیدکننده طی کند. امروزه شرکت های تولید کننده قارچ سعی دارند با ثبت برند این محصول آن را به مصرف کنندگان سراسر جهان معرفی نمایند. ثبت برند قارچ از مهمترین کارهایی است که واحدهای تولید قارچ انجام می دهند.

قارچ میوه ای است که از زمان های دور بر روی زمین می روید و با استفاده از مواد مغذی درون زمین به صورت کلنی در آمده و امروزه نمونه های بسیاری از آنها به منظور مواد خوراکی در بازارها به فروش می رسند. 

ثبت برند قارچ چگونه است؟

زمانی که محصولی نام، نماد و یا همان برند مشخصی داشته باشد در واقع محصول مورد نظر دارای شناسنامه است و به طور کامل شرکت تولید کننده آن مشخص می باشد. از این رو مصرف کنندگان با دانستن نام برند می توانند از سایر خدمات متمایز شرکت بهره مند شوند. قارچ هم که با وجود فیبر، ویتامین و مواد مغذی یکی از مواد خوراکی پرمصرف انسان ها شده است لازم دارد تا واحدهای تولید کننده با ثبت برند، قارچ خود را در بازارهای تجاری شرکت دهند و با معرفی شرکت خود و اذعان سابقه تولید و بسته بندی قارچ این امکان را برای خود مهیا کنند تا در قراردادهای بین المللی مورد شناخت قرار گیرند. از این رو ثبت برند قارچ سبب می شود تا افراد سودجو نتوانند محصول و یا ایده بسته بندی شرکت را مورد تقلب خود قرار دهند. بنابراین ثبت برند می تواند در بازارهای معاملات به محصول شما ارزش و اعتبار می بخشد.

قارچ امروزه در مراکز خرید و فروش دارای برندهای متفاوتی می باشد. زمانی که شخصی تولید کننده تقاضا داشته باشد تا برای قارچ تولید شده خود ثبت برند را انجام دهد. در اولین گام لازم است تا ارزیابی شود که قارچ تولیدی او در کدام ردیف از علامت تجاری قرار خواهد گرفت سپس موارد مهمی را که ثبت برند دربرمی گیرد از جمله کارت بازرگانی، پروانه کسب و جواز تاسیس صنایع را می بایست فراهم آورد. اما به شما پیشنهاد می شود زمانی که واحدی تولیدی قصد دارد تا برای محصول خود ثبت برند را انجام دهد. اگر با مشاورین برجسته این سایت مشاوره ای داشته باشند، دیگر نیازی به دانستن مراحل ثبت برند قارچ نخواهند داشت زیرا وکلای با تجربه ای که این سایت به شما معرفی می کنند، تمام مراحل ثبت برند شما را انجام می دهند.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *