ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

ثبت برند چای به تولیدکنندگان کمک می کند تا محصولشان در سطح بین المللی شناخته شود. این ثبت ملزم ارائه یکسری مدارک است و پس از آن شما برند خود را دارید.

چای یکی از نوشیدنی هایی است که در سراسر دنیا و مخصوصا کشور ایران طرفداران بسیاری دارد و می توان گفت که جز نوشیدنی های ضروری است که در خانه هر ایرانی می توان آن را پیدا کرد. بنابراین با فروش بالای این محصول در کشور، ثبت برند چای به تولیدکنندگان این محصول کمک می کند تا چای تولیدی خود را  با نام تجاری منحصر به خود روانه بازار کرده و محصول خود را به صورت انحصاری معرفی کنند که در فروش بالای محصولاتشان نیز بی تاثیر نخواهد بود. اگر شما نیز به دنبال ثبت برند تجاری چای هستید، با این مطلب همراه شوید تا شما را با مراحل ثبت برند چای آشنا نماییم.

ثبت برند چای

محبوبیت نوشیدن چای در میان ایرانیان باعث شده است تا تولید این محصول بیشتر شده و هر روز بر تعداد برندهای تولید کننده چای افزوده شود. ثبت علامت تجاری چای به شما کمک می کند تا محصول شما از دیگر محصولات متمایز شده و محصول شما شناخته شود.

علامت تجاری چای می تواند شامل کلمات، اعداد، حروف و تصاویر باشد و از انواع رنگ ها در آن می توانید استفاده کنید. پس از ثبت برند مخصوص به خود، دیگران حق استفاده از این برند را نخواهند داشت و شما می توانید با سایر رقبای خود در بازار رقابتی سالم داشته باشید.

طبق قانونی که در تاریخ ۳ اردیبهشت ماه سال  1328 توسط هیئت دولت وضع گردید، تاجران و صاحبان صنایع که در زمینه های مواد غذایی، لوازم آرایشی،دارو و نوشیدنی فعالیت دارند، باید برای محصولات خود حتما برندی را به ثبت برسانند.

مدارک لازم ثبت برند چای برای اشخاص حقیقی و حقوقی

برای ثبت علامت تجاری چای، اشخاص حقیقی و حقوقی ملزم به ارائه مدارکی هستند که در ذیل به آن ها اشاره شده است:

  • کپی کارت ملی و شناسنامه فرد متقاضی
  • نمونه علامت تجاری طراحی شده که باید در ابعاد ۱۰*۱۰ سانتی متر باشد.
  • در صورتی که در نام تجاری از علامت لاتین استفاده شده باشد باید کپی کارت بازرگانی نیز ارائه شود.
  • کپی از مجوز فعالیت که شامل  ارائه پروانه بهره برداری یا پروانه ساخت یا جواز تاسیس و گواهی فعالیت از سازمان های دولتی است.
  • کپی آخرین تغییرات شرکت و روزنامه رسمی (برای اشخاص حقوقی)

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *