ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

ثبت برند کافی شاپ برای شروع به کار این مجموعه مورد نیاز است و شرایط ثبت برند کافی شاپ مشابه سایر برندها است و اداره مالکیت صنعتی مرجع ثبت برند می باشد. حال آیا میدانید ثبت برند کافی شاپ چه شرایطی دارد؟

کافی شاپ به مکانی اطلاق می شود که به صورت عمومی مکانی برای نشستن برای صرف صبحانه، عصرانه، چای و قهوه باشد. در واقع محیطی شبیه به رستوران و جایی خلوت برای استراحت ذهن مشتریان است. کافی شاپ برای شروع به فعالیت خود نیاز به ثبت برند دارد. در این مقاله به مواردی که برای ثبت برند کافی شاپ احتیاج است اشاره خواهد شد.

ثبت برند کافی شاپ چه شرایطی دارد

مرجع ثبت علامت تجاری و اختراعات اداره مالکیت صنعتی می باشد که برای ثبت برند یا علامت تجاری باید به آن مراجعه کنید کلیه اختراعات و علائم تجاری مذکور در این اداره ثبت می شود. ثبت برند کافی با شرایط مشابه سایر برندهای تجاری به ثبت می رسد این شرایط شامل موارد ذیل می باشد: برند نباید علامت مخالف قانون و مقررات داشته باشد، برند مورد نظر نسبت به سایر برندها متمایز باشد و تشابهی نداشته باشد و بهتر است ابداعی باشد، برندها به اسم شخص دیگری ثبت نشود و به گونه ای انتخاب نشود که مصرف کنندگان و افراد عادی دچار سوء تفاهم شوند و برند را به اشتباه برند دیگری استفاده نمایند، برند نباید گمراه کننده باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت برند کافی شاپ

مدارک ثبت علامت تجاری کافی شاپ شامل ارائه کپی شناسنامه و کپی کارت ملی می شود. این مدارک اگر برای شخص حقوقی مورد استفاده قرار گیرد در صورتی که شخص وکیل یا نماینده قانون باشد وکالتنامه و برای سایر افراد حقوقی آخرین روزنامه رسمی دال بر مدیریت کپی شناسنامه و کپی کارت ملی صاحبان امضا مورد نیاز است. از علامت تجاری ۱۰ نمونه تصویر به صورت گرافیکی و یا تصویر از برند در ابعاد ۱۰ در ۱۰ سانتی متر مورد نیاز است. در صورتی که برند سه بعدی باشد باید تصویر به شکل دو بعدی از ۶ زاویه مختلف ارائه شود.

مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوطه و یک نسخه از ضوابط استفاده از علامت جمعی که توسط مقام دارای صلاحیت تایید شده باشد نیز باید ارائه دهید. این فرایند با تکمیل و ارائه اظهارنامه ثبت علامت تجاری به اداره ثبت شرکت در تهران و اداره ثبت شهرستان ها(محل فعالیت) شروع می شود و بعد از تنظیم مشخصات متقاضی، در سه نسخه علامت و کالا (در صورت دارا بودن شرایط)برای ثبت در روزنامه رسمی کشور منتشر می شود.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *