ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

اهمیت یک شرکت زیست محیطی در حفظ محیط زیست و نکات و نحوه ثبت شرکت زیست محیطی با توجه به نوع و مسئولیت ها و میزان سرمایه، قوانین و روابط موجود در شرکت است.

محیط زیست شامل تمامی محیط هایی است که به نوعی زندگی و یا زیست در آن وجود داشته باشد و از آنجایی که محیط زیست و انسان به صورت متقابل بر یکدیگر تاثیر می گذارند، حفاظت از آن و ثبت شرکت زیست محیطی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین وجود علوم و عملیاتی که به مطالعه روابط بین این دو و تاثیرات آنها به هم و وضع قوانین و انجام عملیاتی مشخص برای حفظ محیط زیست بسیار حیاتی است، شرکت های زیست محیطی به منظور بررسی علوم و محافظت از محیط زیست تشکیل و ثبت می شوند. در این مطلب در رابطه با شرایط ثبت شرکت محیط زیست صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

شرکت های زیست محیطی

در تمام دنیا محیط زیست به خاطر تاثیرات متقابل آن بر انسان از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین شرکت های زیست محیطی در تلاش هستند تا تاثیرات انسان بر محیط زیست را بررسی کرده و برای تاثیرات مخرب انسان ها بر محیط زیست و رفع آنها راه حل هایی ارائه دهند و در سطوح مختلف شخصی و عمومی تلاش می کنند تا از سلامت انسان و محیط زیست محافظت کنند. با توجه به موضوعاتی که به آن اشاره شد مهمترین قدم در راستای حفاظت از محیط زیست ثبت شرکت زیست محیطی است این شرکت ها می توانند شرکت هایی با مسئولیت محدود باشند و یا سهامی خاص.

ثبت شرکت زیست محیطی سهامی خاص

در شرکت های زیست محیطی سهامی خاص افراد، به میزان تخصیص سرمایه و میزان سهام دریافتی از مسئولیت هایی خاص بهره مند می شوند. در این نوع شرکت ها نیاز است حداقل ۳ نفر با حداقل سرمایه به میزان ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و پرداخت یک سوم از آن به صورت نقدی اقدام به ثبت شرکت نموده و ۲ نفر دیگر را نیز به عنوان هیئت مدیره منسوب کنند.

ثبت شرکت زیست محیطی با مسئولیت محدود

در این نوع شرکت ها که حداقل از ۲ نفر و سرمایه حداقل ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تشکیل می شود. افراد باید پس از تعهد دادن برای انجام مسئولیت های خود سرمایه را به مدیر عامل تحویل داده و از او ضمانت دریافت کنند. برخلاف شرکت هایی با سهامی خاص مدیر عامل می تواند از اعضای سهام دار شرکت باشد، در این نوع شرکت ها به دلیل نیازمندی به سرمایه و تعداد افراد کمتر برای ثبت شرکت قوانین وضع شده کمتر می باشد و ثبت شرکت راحت تر انجام می شود.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *