ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

قالی بافی از دیرباز در ایران طرفداران خاص خود را داشته و امروزه برای اینکه صاحبان این شرکت ها به کار خود توسعه دهند بهتر است به فکر ثبت شرکت قالی بافی باشند، زیرا این امر می تواند اعتبار شما را بالا برده و زمینه ساز ورود شما به تجارت های داخلی و خارجی شود. ثبت شرکت قالی بافی می تواتد موجب بالا بردن اعتبار شما در این صنعت تولیدی باشد. با ثبت شرکت قالی بافی همچنین می توانید تجارت های داخلی و خارجی را توسعه بخشید.

ثبت شرکت قالی بافی

کشور ایران یکی از کشورهای با هنرهای دستی غنی بوده که در سراسر آن می‌توان هنرمندانی را مشاهده کرد که مشغول به ارائه آثار دستی مختلفی هستند. در این بین قالی که نوعی فرش بوده و از الیاف پشم، پنبه و ابریشم بافته می شود و در خته های مختلف این کشور به دست هنرمندان تولید می‌شود. در این بین صاحبان این کسب و کار جهت ارتقاء شرکت خود اقدام به ثبت شرکت قالیبافی می نمایند که با این کار می توانند نمایندگی رسمی و دریافت وام و تحصیلات را از آن خود کنند. حال لازم است بدانید برای این که بتوانید شرکت قالی بافی با مسئولیت محدود را به ثبت برسانید باید حداقل در این شرکت دو نفر عضو بوده و سرمایه ۱۰۰۰۰۰۰ ریال داشته باشد که این سرمایه یا باید توسط شما پرداخت شده یا نسبت به آن تعهد بدهید.

مدارک برای ثبت شرکت قالیبافی نیز متعدد بوده که مهمترین آنها شامل کارت پایان خدمت، کارت ملی و کارت شناسنامه متقاضی، کپی آخرین مصوبه هیئت مدیره و آگاهی ثبت، چهار قطعه عکس ۳ در ۴ مدیر عامل، در اختیار داشتن زمین برای احداث مجتمع، ارائه طرح توجیهی اقتصادی، فرم تعهد نامه کارگاه توسط صاحبش تنظیم گردد، قرارداد منعقد شده بین بافنده و صاحب شرکت، مدارک لازم برای نشان دادن مهارت فنی در رشته قالی بافی و تعهد کتبی نسبت به توانایی مالی برای اخذ تسهیلات مالی می باشد. حال لازم است بدانید برای ثبت شرکتهای قالی بافی سهامی خاص شرایط متفاوتی باید مورد توجه قرار بگیرد به طوری که در ثبت این شرکت دو نفر بازرس ن حداقل سه نفر عضو نیاز است. در این شرکت‌ها نیز حداقل سرمایه مورد نیاز ۱۰۰۰۰۰۰ ریال بوده که بتوان حداقل ۳۵ درصد از سرمایه را به صورت نقدی پرداخت نمود. مدارک لازم آن نیز وکالتنامه رسمی برای اخذ مجوز و گواهی عدم سوء پیشینه کیفری می باشد.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *