ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

شرکت در مناقصه پیمانکاری دارای بخش های مختلفی می باشد. لذا ما در این متن سعی داریم تا شرایط شرکت در مناقصه را برای افراد مورد بررسی قرار دهیم. بسیاری از شرکت‌ ها برای انجام کارهای خود شرایط کاری خود را به پیمانکاران ابلاغ کرده و بعضی از پروژه ‌های خود را به آن ها می سپارند. لذا شرایط شرکت در مناقصه پیمانکاری دارای بخش ‌های مختلفی است که افراد باید به آن توجه داشته باشند و نسبت به بهره‌ برداری از این شرایط اقدام نمایند. ما در این مطلب قصد داریم شرایط شرکت در مناقصه را برای افراد مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه قصد استفاده از مناقصه های مختلف و یا این که قصد برگزاری مناقصه ها را دارید، ما را تا پایان این متن راهنمایی کنید تا با بخش‌ ها و قوانین مختلف یک مناقصه آشنایی پیدا کنید.

شرایط شرکت در مناقصه پیمانکاری

افرادی که قصد شرکت در مناقصه پیمانکاری و یا برگزاری آن را دارند، باید به چند نکته توجه داشته باشد که در ادامه برای شما شرح می دهیم.

مناقصه گزار در ابتدا با توجه به زمانی که برای پایان مناقصه در نظر گرفته است، چنانچه برای پاسخ دادن به توضیحات درخواست شده از طرف افرادی که رتبه پیمانکاری دارند، زمان مناقصه خود را با توجه به توضیحات خواسته شده با یک الحاقیه عقب انداخته و برای تجدید نظر در آن و یا ایجاد پیشنهادات، مقادیر زمان آن را جابجا کنید. دومین حالتی که افراد باید برای آن مورد استفاده قرار دهند، این است که در صورتی که در شرایط مناقصه تجدید نظر کرده اید و یا نیاز به تغییر کارهایی در نوع مناقصه بود، باید این موضوع را با استفاده از الحاقیه هایی به افرادی که رتبه پیمانکاری دارند اعلام نمایید.

شاید برای بسیاری از افراد سوال پیش بیاید که الحاقیه ها چیست. در این مورد می توان گفت الحاقیه ها اسنادی می باشند که از مناقصه جدایی ناپذیر خواهند بود. اما از دیگر شرایط در مناقصه های مختلف پیمانکاری این است که افراد تمام شرایط و پیشنهاداتی که درون این مناقصه وجود دارد به زبان های متفاوت ترجمه شده باشد و در اختیار پیمانکاران قرار بگیرد. پس از آن که پیمانکار مشخص شد، مناقصه گر باید ضمانتنامه های ریالی و ارزی را از پیمانکار دریافت نمایند. گفتنی است این ضمانتنامه ها اعتبارشان از آخرین مهلتی که برای مناقصه داده شده تا پایان انجام آن می باشد. چنانچه پیمانکار شرایط ضمانتنامه را در طرح پیشنهادی خود نداشت باید رد شود. در صورتی که در زمان اعتبار پیشنهاد مناقصه گر پس گرفته شود یا برنده مناقصه پیمان را امضا نکند، ضمانتنامه شرکت ضبط می شود.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *