ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

شرکت های دانش بنیان برای بالا بردن علم و ثروت و توسعه های اقتصادی بر پایه دانش و تحقق هدف های علمی هستند و ثبت شرکت های دانش بنیان قوانین خاصی دارد.

شرکت های دانش بنیان در واقع شرکت هایی هستند که بر پایه دانش و علم بنا می شوند و در زمینه فناوری ها و دانشگاه ها فعالیت خواهند داشت. این شرکت ها که به علم و دانش و فناوری ها وابستگی زیادی دارند و سازمان های دانش بنیان از مخترعان و نوآوران که به کشف تجهیزات و وسایل مختلف بپردازند حمایت خواهد کرد. کلا دو نوع گروه شرکتی در دنیا وجود دارند که یکی وابسته به افراد و کارگران است و دیگری وابسته به علم و تحقیقات می باشد.

مراحل ثبت شرکت دانش بنیان چگونه است؟

شما با مراجعه به سایت دانش بنیان از طریق اینترنت می توانید قوانین آن را به طور کامل مطالعه نمایید و از شرایط و ضوابط آن مطلع شوید. حتی در سامانه ارزیابی شرکت و موسسه های مربوطه ثبت نام کنید. اگر از قوانین اطلاعات کافی بدست بیاورید می توانید به راحتی و در زمان کمی اقدام به ثبت نام نمایید. شرکت ها و موسسات مختلفی هستند که برای ثبت باید به اداره ثبت شرکت ها مراجعه می کنند و دقیقا مانند ثبت یک شرکت معمولی باید برای ثبت شرکت دانش بنیان اقدام شود. این ثبت نام زیر نظر شرکت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد.

تمامی شرکت های دانش بنیان به اختراع یا تولید یک کالا در جامعه می پردازند و برای این کار باید یک شرکت جدید و نوپایی را بسازید. بر اساس آیین نامه های کارگروه، به صورت محدود این قابلیت را دارید که از تسهیلات استفاده نمایید. اگر زمانی نیاز به تمدید داشته باشید باید ارزیابی دوباره صورت گیرد. ثبت شرکت های دانش بنیان در چارچوب قوانین مختلف باید باشد، مدارکی که برای ثبت دانش بنیان لازم است شامل: رزومه شرکت ها، اظهارنامه های مالیاتی زیر نظر اداره مالیات کشور، لیست بیمه شرکت ها و حقوق و مزایای آنها را شامل می شود. شما برای این کار حتما باید از قوانین شرکت دانش بنیان مطلع باشید. اگر برای نخستین بار وارد سامانه می شوید باید اول ثبت نام را انجام دهید و این فرایند کمی ممکن است زمانبر باشد پس عجله نکنید. در این سال ها دولت نیز از شرکت دانش بنیان حمایت های زیادی می کند.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *