ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

برای ثبت شرکت تک منظوره یا همان موسسات فرهنگی باید شرایط لازم را دارا باشید. ارائه مدارک لازم برای ثبت شرکت تک منظوره الزامی خواهد بود. ثبت شرکت تک منظوره که جهت به ثبت رساندن موسسه فرهنگی با مقاصد فرهنگی انتفاعی و غیر انتفاعی می باشد به گونه ای بوده که در این موسسات امور فرهنگی و هنری زیادی همچون آموزش‌های فرهنگی، سمینارها، هنری، جشنواره‌ها و غیره در جهت توسعه فرهنگ و هنر انجام می گیرد. با این وجود جهت اطلاع از مدارک و شرایط کافی جهت ثبت این شرکت ها بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

شرایط ثبت شرکت تک منظوره 

شرکت تک منظوره یا موسسات فرهنگی که از آن جهت مقاصد غیر انتفاعی و یا فرهنگی انتفاعی استفاده می شود و مسئولیت اشخاص حقوقی و حقیقی به صورت عمومی، خصوصی و دولتی است به طور حتم باید جهت ثبت آن از وزارت ارشاد اسلامی مجوز لازم را دریافت کرد. حال لازم است بدانید برای کلیه امور فرهنگی، هنری و سینمایی، خبری و خبرگزاری می توان اقدام به ثبت شرکت تک منظوره نمود.‌ ازجمله اهداف اهداف موسسه فرهنگی هنری تک منظوره می توان به انواع برنامه های تبلیغاتی و موارد مرتبط با تاسیس نمایشگاه و نگارخانه های هنری و فرهنگی و همچنین تولید و تکثیر نرم افزار دیجیتال فرهنگی اشاره کرد.

حال دقت داشته باشید شرایط که برای ثبت این شرکت ها باید به آن دقت کنید در اولین قدم داشتن امکانات کافی می باشد. از طرفی باید تابعیت ایرانی داشته و مدارک کافی جهت عدم اعتیاد به مواد مخدر و عدم سوء پیشینه کیفری را ارائه دهید. داشتن حسن شهرت و نداشتن ورشکستگی و همچنین داشتن سابقه فعالیت در شرکت چند منظوره نیز از دیگر شرایط ثبت شرکت های تک منظوره به شمار می رود. از طرفی باید حداقل سه نفر را به عنوان اعضای این شرکت معرفی کرده و داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت و حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی برای افرادی که حداقل سن آنها ۲۵ سال می باشد ضروری است. لازم به ذکر است که افراد مجرد جهت ثبت این شرکت‌ها باید ۲۷ سال سن داشته باشند. همچنین باید حداقل ۳ نفر را به عنوان اعضای هیئت موسس برای موسسه چندمنظوره و دونفر برای موسسه تک منظوره معرفی کند.

همچنین دقت داشته باشید مهمترین مدارک لازم جهت ثبت موسسه فرهنگی شامل ۴ قطعه عکس ۳ در ۴، تکمیل درخواست تاسیس، تقاضانامه تایپ شده، سه نسخه کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرمسئول، کپی گارت پایان خدمت، اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری، کپی مدرک تحصیلی مدیر مسئول و اعضا، ارائه سوابق مستند فرهنگی، پرسش نامه ی فردی به صورت تایپ شده در ۲ نسخه، صورتجلسه ی مجمع عمومی و مجوز مرتبط با آن می باشد.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *