ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

اخذ رتبه معدن و کاوش های زیرزمینی برای فعالیت شرکت های پیمانکاری ضرورت است. برای اخذ رتبه معدن و کاوش های زیرزمینی توان مالی و مدیریتی ارزیابی می شود.

اخذ رتبه معدن و کاوش های زمینی برای فعالان در این زمینه بر اساس امتیاز ۱ تا ۵ رتبه بندی می شود. رتبه بندی معدن برای شرکت های پیمانکاری که به صورت مشاوره ای و یا در قالب طرح های ساخت و ساز در این زمینه فعال هستند نیز بر همین اساس امتیازدهی می شود.

اخذ رتبه معدن و کاوش های زمینی

مهمترین و اولین نکته در اخذ رتبه معدن نیز اعضای شرکت هستند و این شرکت باید متشکل از مهندسینی (با حداقل مدرک کارشناسی) در زمینه آب های زیرزمینی، معدن، زمین شناسی، نفت، تونل، ژئوفیزیک، کارتوگرافی و هیدرولوژی باشند. این افراد لازم است دارای حداقل ۶ سال بیمه و زمینه فعالیت در کاوش های زمینی باشند. اگر تنها یکی از اعضای دارای بیمه در رشته معدن باشد باید ۷ سال سابقه بیمه در رشته کاوش های زمینی و معدن داشته باشد. سایت ساجار، جهت استعلام رتبه بندی شرکت های معدن و کاوش های زمینی است.

شرایط  اخذ رتبه معدن و کاوش های زمینی 

مواردی که در رتبه بندی و اخذ رتبه معدن و کاوش های زمینی مورد ارزیابی قرار می گیرد، تخصص و تجربه، توان مالی و ارزشیابی مدیریتی است. این شرکت ها که در زمینه اکتشاف، حفاری، استخراج، حمل و بهره برداری از معادن خشکی و دریایی جزو زمینه های کاری آنها است برای دریافت پروژه های مختلف که واگذار می شود لازم است از لحاظ رتبه بندی تعیین تکلیف شده باشند و از امکانات و سابقه و توان مالی و مدیریتی لازم برخوردار باشند. شرایط عمومی آن ممنوعیت نداشتن در اصل ۱۴۹ و ۱۴۱ قانون اساسی و ممنوعیت نداشتن در قوانین منع مداخله در معاملات دولتی و کشوری و نداشتن محکومیت در کار پیمانکاری و دارا بودن صلاحیت بر اساس آیین نامه تشخیص صلاحیت پیمانکاری است

مدارک اخذ رتبه معدن و کاوش های زمینی کپی شناسنامه و کارت ملی برابر اصل شده اعضای هیات مدیره، کپی برابر اصل شده مدارک ثبتی شرکت، مدارک تحصیلی اعضای رتبه آور شرکت ( تاییدیه تحصیلی برابر اصل شده). صورت وضعیت مالی و مجموع مبلغ قراردادها ۱۵ سال گذشته، اظهارنامه مالیاتی و سوابق بیمه و کارت پایان خدمت هیات مدیره از مدارک مورد نیاز در این زمینه است.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *