ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

ثبت شرکت روانشناسی در دو قالب عمده انجام می شود که شامل سهامی خاص و مسئولیت محدود می باشد. برای ثبت شرکت روانشناسی پیش نیازهایی مهمی وجود دارد.

روانشناسی به مطالعه رفتار و شیوه تفکر در انسان می پردازد و دامنه ای وسیع را شامل می شود که از این دست می توان به احساسات و ادراکات هر فرد، شخصیت اجتماعی، بهره هوشی و معضلات روانی اشاره کرد. بنابراین ثبت شرکت روانشناسی برای جلب اعتماد افراد به منظور مراجعه و استفاده از خدمات یک موسسه روانشناسی الزامی است. خدماتی که شامل مشاوره در زمینه های شغلی برای افراد و شرکت ها، مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان و مدارس  و روانشناسی و مشاوره کودکان و نوجوانان می شود. علم روانشناسی برای انجام این خدمات و خدمات دیگر در حوزه هایی همچون روانشناسی، روان درمانی و روانکاوی فعالیت می کند تا به بررسی رفتار، افکار و معضلات فکری بپردازد.

ثبت شرکت روانشناسی

همانطور که گفته شد برای ایجاد فضایی به منظور ارائه خدمات روانشناسی، ثبت شرکت روانشناسی الزامی است. شرکت های روانشناسی انواع مختلفی دارند و به طبع آن و نیز تعداد و فعالیت اعضا و سرمایه پیش بینی شده  شیوه های ثبت نیز متفاوت است که از متداول ترین آنها می توان به شرکت سهامی خاص و شرکا با مسئولیت محدود اشاره کرد.

همچنین در هنگام ثبت شرکت های روانشناسی و تشکیل اعضا باید به این نکته توجه داشت که برخی از فعالیت های روانشناسی تاسیس مرکز خدمات مشاوره ژنتیک، مهد کودک و مراکز مشاوره اجتماعی نیاز به اخذ مجوز رسمی دارند در صورتی که برخی دیگر از فعالیت ها مانند تحقیق و بررسی در حوزه روانشناسی و برگزاری کارگاه های روانشناسی از این امر مستثنی هستند.

ثبت شرکت های روانشناسی سهامی خاص

در شرکت روانشناسی سهامی خاص حداقل تعداد افراد ۳ نفر و حداقل سرمایه ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد که ۳۵ درصد آن باید به صورت نقدی پرداخت شود و ۳ نفر نیز باید به عنوان هیات مدیر تشکیل گروه دهند. از مدارک مورد نیاز برای ثبت این شرکت می توان به کپی مدارک اعضا و اخذ مجوزهای مورد نیاز و امضای اقرارنامه شرکت اشاره کرد.

ثبت شرکت روانشناسی با مسئولیت محدود

در این نوع شرکت حداقل تعداد اعضا ۲ نفر و حداقل سرمایه ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است که باید تمام سرمایه به صورت نقدی پرداخت شود. مدارک مورد نیاز برای ثبت این شرکت ها نیز شامل  امضای اقرارنامه و کپی مدارک اعضا و اخذ مجوزهای مورد نیاز می شود.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *