ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

مراحل و مدارک لازم برای ثبت شرکت برق

اگر به دنبال ثبت شرکت برق هستید پس ابتدا لازم است مراحل و شرایط اولیه آن را بدانید. در ادامه می توانید مدارک لازم جهت ثبت شرکت برق را نیز بخوانید.

برای ثبت هر شرکتی ابتدا باید نکات مربوط به ثبت آن و همچنین مراحل آن را بدانید. ثبت شرکت برق رسانی نیز اصول و مراحلی دارد. شما ممکن است بسته به نیاز منطقه ای خود اقدام به ثبت شرکت برق نمایید. در ادامه ضمن بررسی مراحل ثبت اینگونه شرکت ها مدارک مورد نیاز را نیز بررسی خواهیم کرد.

شرایط ثبت شرکت پیمانکاری برق

شما برای آغاز هرگونه کسب و کاری نیاز به گرفتن یک سری از مجوزهای لازم از ادارات مختلف دارید. همچنین هرگونه شرکتی که قصد تاسیس آن را دارید نیاز به ثبت شدن نیز دارند. اولین مرحله ای که باید برای ثبت شرکت خود طی نمایید، پیدا کردن یک شریک کاری مناسب می باشد. پس از آن می توانید با دارا بودن مدارکی که در ادامه خواهیم گفت به سایت ثبت شرکت مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید روند انجام اینگونه ثبت ها به صورت کاملا الکترونیکی می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت برق

شما لازم است تا در ابتدا ۲ نسخه از شرکت نامه خود را تهیه و تکمیل نمایید. در مرحله بعدی نیاز به تقاضانامه جهت ثبت شرکت مهندسی برق دارید. پس از این که تقاضا را دریافت کردید با دقت آن را تکمیل کنید. مرحله سوم تکمیل اساسنامه شرکت می باشد که از سایت ثبت شرکت باید آن را دریافت کرده و پر نمایید. به خاطر داشته باشید در مرحله بعد باید اصل مجوز فعالیت داشته باشید. این مجوز را باید از اداره های مربوطه در زمینه برق و همچنین ثبت شرکت دریافت نمایید. همچنین شما و شریک کاری خود باید مدارک هویتی خود به همراه اصل گواهی سوء پیشینه را نیز همراه با مدارک ارسال نمایید. اگر قرار است کارهای مربوط به ثبت شرکت شما را یک وکیل بر عهده بگیرد پس باید اصل وکالت نامه ای که به وی داده اید نیز همراه با مدارک ارائه دهید. ارائه اقرارنامه مدیران و بازرسان و ۲ نسخه از صورت جلسه مجمع عمومی موسسین نیز به صورت تکمیل شده با پست برای اداره ثبت شرکت ارسال نمایید. پس از آن می توانید از طریق سایت این اداره ثبت شدن و یا نشدن شرکت خود را نیز پیگیری کنید.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *