ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

اطلاعاتی درباره خرید شرکت رتبه ۳ ابنیه

اطلاعاتی درباره خرید شرکت رتبه ۳ ابنیه

خرید شرکت رتبه دار

خرید شرکت رتبه ۳ ابنیه یکی از راه‌های پیش روی افراد جوان است. افرادی که به تازگی مدرک تحصیلی خود را گرفته و قصد ثبت شرکت دارند می‌توانند با خرید شرکت‌های قدیمی زودتر به هدف خود برسند. سهام شرکت‌های قدیمی با دلایل مختلفی به فروش می‌رسند. اگر شما هم قصد ثبت و تاسیس شرکت خود را دارید می‌توانید با خرید سهام شرکت‌های قدیمی به راحتی شرکت خود را داشته باشید. بدون شک این کار نسبت به ثبت و تشکیل شرکتی تازه راحت‌تر و بی دغدغه‌تر است. البته مزایای خرید سهام شرکت‌های قدیمی را به طور کامل بررسی می‌کنیم.

خرید شرکت رتبه ۳ ابنیه هم مانند سایر سهام‌ها مهم است. اما در ابتدا باید درباره این نوع شرکت‌ها اطلاعات کافی داشته باشیم. شرکت‌های ابنیه همان شرکت‌های ساختمانی و پیمانکاری است. موضوع فعالیت این نوع شرکت‌ها در زمینه ساخت و ساز بناهای مختلف است. البته زمینه کاری شرکت‌های ساختمانی بسیار گسترده و وسیع است. اما بیش‌ترین موضوعی که این نوع شرکت‌ها در آن فعالیت دارند، ساخت و ساز بناها است. شرکت‌های ساختمانی به دو دسته‌ی شرکت‌های پیمانکاری و شرکت‌های مشاور تقسیم می‌شوند. البته امکان ادغام این دو شرکت با یکدیگر نیز وجود دارد. شرکت‌هایی ساختمانی که در کار مشاور و پیمانکاری فعالیت می‌کنند، می‌توانند به طور هم‌زمان در دو زمینه گفته شده فعالیت داشته باشند. شرکت‌های ابنیه با رتبه‌بندی‌های مختلفی مشغول به کار هستند. پایین‌ترین رتبه و در واقع رتبه‌ای که در هنگام شروع کار دریافت می‌کنید رتبه ۵ بوده و بالاترین رتبه ۱ می‌باشد. میزان رتبه یا گرید به عوامل مختلفی بستگی داشته و بدون شک شرکت‌هایی با رتبه ۱ نسبت به شرکت‌هایی با رتبه ۵ سودآوری بالاتری دارند. در ادامه با خرید و فروش شرکت‌های ابنیه بیش‌تر آشنا می‌شویم.

خرید شرکت رتبه ۳ ابنیه چه مزایایی دارد؟

خرید سهام شرکت‌های قدیمی رتبه 3 ابنیه

خرید شرکت رتبه ۳ ابنیه مزایای زیادی برای شما خواهد داشت. مسلما ثبت و تشکیل شرکت تازه کاری زمان‌بر و با هزینه زیادی است. اما خرید سهام شرکت‌های قدیمی به زمان کم‌تری نیاز داشته و هزینه کمی را نیز به همراه خواهد داشت. به همین دلیل شما می‌توانید با این کار به راحتی در وقت و سرمایه خود صرفه‌جویی کنید. زیرا خرید سهام شرکت‌های قدیمی نیاز به زمان جهت مراحل ثبت شرکت، دریافت کد اقتصادی، دریافت گواهی مالیات افزوده و دیگر مراحلی که زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهند، ندارند. البته شما با خرید سهام شرکت‌های قدیمی می‌توانید از اعتبار این شرکت‌ها نیز استفاده کنید. با توجه به این مورد به راحتی می‌توانید به موفقیت دلخواه خود در زمان اندکی برسید. امتیازات و تجهیزات شرکت نیز طبق قانون با خرید سهام به خریدار رسیده و شما به راحتی می‌توانید سود قابل توجهی را کسب نمایید. البته با توجه به این که تجهیزات شرکت نیز متعلق به شما می‌شود دیگر دغدغه خرید تجهیزات کارگاهی را نیز نخواهید داشت. به همین دلیل شرکت در مزایده‌ها و مناقصه‌های خصوصی و دولتی برای شما امکان‌پذیر می‌شود.

خرید شرکت رتبه ۳ ابنیه بر اساس چه ملاک‌هایی باید انجام شود؟

در خرید شرکت رتبه ۳ ابنیه باید ملاک‌هایی را در نظر داشته باشید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. شما بر اساس این ملاک‌ها و معیارها باید اقدام به خرید سهام شرکت‌های ساختمانی کنید. زیرا در غیر این صورت ممکن است به نتیجه خوبی نرسید.

  • ابتدا باید از طرف انجمن صنفی پیمانکاری شهر خود صلاحیت شرکت مورد نظر مورد تایید قرار گیرد.
  • شرکت خریداری شده باید روزنامه رسمی تاسیس، اساسنامه،اظهارنامه و نامه‌ی تقاضای ثبت شرکت را داشته باشد. این موارد باید به شما تحویل داده شود.
  • هر کدام از سهامداران باید مدارک رسمی خود را جهت بررسی به شما تحویل دهند.
  • تمام افرادی که در شرکت مشغول به فعالیت هستند نیز باید مدارک مهندسی خود را تحویل دهند. زیرا هر چقدر سطح مدرک تحصیلی بالاتر باشد امتیازات شرکت نیز بالاتر می‌رود.
  • محلی که شرکت در آن تاسیس شده است.
  • دقت کنید که شرکت دارای بدهی‌های خصوصی و مالیاتی نباشد.
  • شرکتی که قصد دارید سهام آن را خریداری کنید باید دارای کد اقتصادی رسمی باشد.

نکاتی برای خرید شرکت رتبه ۳ ابنیه:

خرید شرکت رتبه 3 ابنیه

خرید شرکت رتبه ۳ ابنیه با قیمت‌های ثابت و مشخصی انجام نمی‌شود. به همین دلیل اگر شما ملاک‌ها و معیارهای خرید سهام شرکت‌ها را بررسی نکنید ممکن است ضرر بزرگی کنید. خرید سهام شرکت‌های قدیمی با وجود این که مزایای بسیار زیادی دارد می‌تواند شما را دچار دردسرهایی نیز کند. برای این که در این راه دردسر و مشکلی نداشته باشید کمک گرفتن از افراد متخصص است. این افراد باید در زمینه‌های فعالیت شرکت‌های ابنیه تخصص کافی داشته باشند. علاوه بر این حضور یک وکیل در مراحل خرید شرکت نیز کمک بزرگی به شما خواهد کرد. زیرا این وکیل موارد موجود در قراردادها را بررسی کرده و از قانونی بودن آن اطمینان حاصل می‌کند. نکته نهایی قیمت فروش شرکت مورد نظر شما است. شما باید این قیمت را از لحاظ مختلفی بررسی کنید و سپس اقدام به خرید سهام شرکت کنید. قیمت‌ها همان‌طور که گفته شد نرخ ثابت و مشخصی نداشته و به صورت شخصی است. به همین دلیل شما باید این قیمت را با توجه به مزایا و تجهیزات شرکت بررسی کنید.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *