ورود | ثبت نام
ورود | ثبت نام

جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

مشخصات(ضروری)

خانم فرهمند

خانم صفری

خانم فرهمند

خانم فلاح

برای ثبت شرکت دام و طیور با مسئولیت محدود باید حداقل ۲ نفر عضو باشند. در ثبت شرکت دام و طیور نوع سهامی خاص حداقل باید ۳ عضو مشارکت داشته باشند. مشخص نمودن موضوع فعالیت جهت ثبت شرکت پرورش دام و طیور اولین قدم می باشد زیرا با وجود زیر شاخه های زیادی که در این فعالیت وجود دارد قرار گرفتن در هر کدام از زیر شاخه ها مهم به شمار می رود. دقت داشته باشید لازم است در هنگام ثبت این شرکت موضوع شرکت که هدف شرکت را نشان می دهد، در اساسنامه قید شود که با این حال وظایف و اختیارات مسئولین شرکت مشخص خواهد شد.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت دام و طیور

شرکت های دام و طیور امروز مانند دیگر شرکت های تاسیس شده نیاز به ثبت دارند با این حال لازم است بدانید که افرادی می‌ توانند اقدام به ثبت شرکت دام و طیور کنند که فعالیت های دامداری همچون گاو شیری و گوشتی داشته باشند و یا اقدام به خرید و فروش، نگهداری دام سبک و سنگین و پرورش هر نوع طیور و آبزیان نمایند. با این حال لازم است تا متقاضیان پس از اینکه اقدام به ثبت شرکت کرده و مجوزهای لازم را در دریافت کردند، سردخانه و مجتمع پرورش حیوانات و مجتمع کشاورزی را بنا به فعالیت خود احداث کرده و فعالیت خود را شروع نمایند. برای ثبت شرکت دام و طیور با مسئولیت محدود باید حداقل ۲ نفر عضو باشند و حداقل سرمایه مورد نظر نیز در اختیار باشد که متقاضی باید بتواند کل سرمایه را پرداخت کرده و نسبت به آن تعهد بدهد. مدارک لازم برای به ثبت رساندن این شرکت با مسئولیت محدود شامل تصویر روزنامه رسمی و آگهی تاسیس، تکمیل ۲ نسخه شرکتنامه شرکت، ارائه صورت جلسه از مدیر، تکمیل و امضاء ۲ جلد اساسنامه، ارائه ۲ بخش صورت جلسه مدیر، تصویر کارت ملی و شناسنامه تمامی سهامداران، کپی کارت ملی و شناسنامه بازرسین، اصل گواهی عدم سوء پیشینه، ارائه وکالتنامه وکیل دادگستری و تکمیل فرم تعیین نامه می باشد.

ثبت شرکت های دام و طیور با سهامی خاص

همچنین اگر قصد ثبت این شرکت با سهامی خاص را داشته باشید باید حداقل ۳ نفر را عضو این شرکت کرده و تعداد سهامداران در این نوع شرکت نیز نباید کمتر از ۳ نفر باشد. همچنین دقت داشته باشید متقاضی باید بتواند حداقل ۳۵ درصد سرمایه را به صورت نقدی پرداخت کند. از طرفی لازم به ذکر است که تمام اعضا و هیئت مدیره شرکت نباید داری سوء پیشینه کیفری باشند و در صورت ارائه سرمایه غیر نقدی باید در اظهارنامه ذکر شود. مدارک لازم برای ثبت این شرکت نیز شامل پرداخت هزینه ثبت شرکت، تصویر کارت ملی و شناسنامه بازرسان، کپی کارت ملی و شناسنامه تمام سهامداران، اساسنامه امضا شده و صورتجلسه امضا شده می باشد.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *